Sapa Nak Follow...jom..

Saturday 15 June 2013

My Milk Booster


Salam...
Cuti hujung minggu mcm biasa,di habiskan dengan anak anak n masak2..sejak bf ni,sy agak memilih jugak dlm hal makan ni,pilih makanan yg berzat n boleh banyakkan susu juga.antara yg saya perasan bila makan akan meningkatkan susu saya ialah makanan berasaskan soya.Dan favourite saya ialah tempe dan tofu telur.
Tempe tuh saya hiris nipis n goreng bersalut tepung.boleh makan dengan nasi or buat kudapan time nonton tv.best,rangup...
Toffu telur tuh pulak,saya hiris agak sederhana,gaul ngan tepung gandum n goreng sekejap...then saya buat masak sos tiram...ini makan ngan nasi panas memang terbaik lerrrr..
Apa yang saya perhatikan,apabila saya mengambil makanan ini,susu saya sedikit bertambah...kalo pum,dapat lebih oz lah sket dari biasa..ok lah tuh kan...
So mommies,boleh lah mencuba yer..

No comments:

Post a Comment